گم گشته ی راستین ما کیست؟مخاطب نگفتن های ما...

و چه شگفت است آشنایی در پس بیگانگی ،خویشاوندی پنهان در نا آشنایی

گم گشته ی راستین ما کیست؟مخاطب نگفتن های ما...

و چه شگفت است آشنایی در پس بیگانگی ،خویشاوندی پنهان در نا آشنایی

من دراین تاریکی
فکر یک بره ی روشن هستم
که بیاید علف خستگی‌ام را بچرد.

من در این تاریکی
امتداد تـَر بازوهایم را
زیر بارانی می‌بینم

که دعاهای نخستین بشر را تر کرد.

من در این تاریکی
در گشودم به چمن های قدیم،
به طلایی‌هایی، که به دیوار اساطیر تماشا کردیم.

من در این تاریکی
ریشه‌ها را دیدم
و برای بُـته ی نورَس مرگ، آب را معنی کردم

 

 

*کسی که چون و چرای زندگی برایش حل شود می تواند هر چون و چرایی را تحمل کند.

نظرات 4 + ارسال نظر
زینب شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:21 ب.ظ http://za-asadi.persianblog.ir

سلام...
ممنونم از لطف حضورتان در کویر ...
...
مبادا آسمان بی بال و بی پر

مبادا در زمین دیوار بی در

مبادا هیچ سقفی بی پرستو

مبادا هیچ بامی بی کبوتر
....
شاد باشین و برقرار

مهر یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:42 ق.ظ http://doayam.blogsky.com

سلام!
من شما را دعا میکنم شما هم مرا دعا کنید!

حسین اکبری نودهی یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:15 ق.ظ

بسم رب الحسین
( این الطالب بدم المقتول بکربلا )
اللهم عجل لولیک الفرج
--------------------------
سلام و عرض ادب به محضر شریف شما
امیدوارم همواره در راه ترویج اندیشه های ناب گام برداشته و
در این مسیر موفق و پاینده باشید .
-----------------------------------------------------
چند نکته قابل تأمل :
زنگ تفریح دنیا ؛ گذرا می باشد . زنگ بعد ؛ حساب داریم !!
در طوفان حوادث ؛ با خدا بودن کارگشاست نه (ناخدا بودن)
امروز اولین روز از باقیمانده عمر ماست ...
"حرف خوب زدن" مهم تر است از( خوب حرف زدن)
با هر نفس ؛ یک گام به لحظه مرگ نزدیکتر می شویم !!
هرگز" امید"راازکسی سلب نکن ؛ شاید این تنهاچیزی است که دارد
قاضی روز جزا ؛ خود ؛ شاهد اعمال ماست .
--------------------------------------------------------
و یک نکته ی دیگر :
( فاطمیه وعاشورا محصول به فراموشی سپردن غدیر خم می باشند . )
اگر غدیر خم ....
ای کاش غدیر خم.....
----------------------------------------------------------
به کلبه فرهنگی ام بیائید
و با نظرات ارزشمندتان راهگشایم باشید .
www.nodehaki.blogfa.com
یاعلی ... و همواره با علی
بدرود تا درودی دیگر
--------------------------------------------

[ بدون نام ] دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:37 ب.ظ

اگه با تبادل لینک موافقی کلیک کن ...
با تشکر مدیر سایت www.MLBK.33ir.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد