گم گشته ی راستین ما کیست؟مخاطب نگفتن های ما...

و چه شگفت است آشنایی در پس بیگانگی ،خویشاوندی پنهان در نا آشنایی

گم گشته ی راستین ما کیست؟مخاطب نگفتن های ما...

و چه شگفت است آشنایی در پس بیگانگی ،خویشاوندی پنهان در نا آشنایی

و تو چه می دانی که دلتنگی چیست؟

 

 

 

 

 

همیشه دنبال یه «تو » می گشتم یه مخاطب ! که بهش دردامو بگم اما الان  نه  ؛ دیگه برام فرقی نمی کنه که باشه یا نباشه!

من به تنهایی تمام دردهامو تحمل کردم و حالا دیگه به تنهایی ام عادت کردم

تو تمام این مدت روی صحبتم فقط با دلم بود دلی که بیش از هر کسی منو آزار داد دلی که اصلا برای من دل نبود!

دل من حتی بلد نبود بگیره یا تنگ بشه.تمام دلتنگی هاش دروغ بود! 

راستش   این روزا  این منم که دارم اذیتش می کنم  ! حتی نذاشتمش که یه ذره هم احساساتی بشه!  اما در عوض  شب که می شه هردومون با هم گریه می کنیم !!

 

*من اینجا بس دلم تنگ است
و هر سازی که می بینم بد آهنگ است

-همینی که هست!

نظرات 2 + ارسال نظر
علی پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:25 ب.ظ http://aliyuosofi.blogfa.com

سلام دئوست عزیز وب نازی دارید
خیلی خوشحال شدم که وب شما رو دیدم
انشاالله همیشه موفق باشید
تا دیدار بعد بای تا های [گل]

هدی پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:46 ب.ظ http://elmoservat.blogfa.com

باشه آپ می کنم تو زیاد هول نکن عزیزم
ممنون که سر زدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد