گم گشته ی راستین ما کیست؟مخاطب نگفتن های ما...

و چه شگفت است آشنایی در پس بیگانگی ،خویشاوندی پنهان در نا آشنایی

گم گشته ی راستین ما کیست؟مخاطب نگفتن های ما...

و چه شگفت است آشنایی در پس بیگانگی ،خویشاوندی پنهان در نا آشنایی

به دنبال او

دلم را ورق می زنم

به دنبال نامی که گم شد

                                در اوراق زرد و پراکنده ء این کتاب قدیمی

به دنبال نامی که من ...                        

                             - من شعرهایم که من هست و من نیست -

به دنبال نامی که تو ...

                              - توی آشنا - ناشناس تمام غزلها -

به دنبال نامی که او ...

                                به دنبال اویی که کو ؟!

 

                                                                                      " قیصر امین پور "

نظرات 4 + ارسال نظر
شهاب جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:26 ب.ظ http://www.shahabasman.blogsky.com

گمگشته ۱ ام
ممنون سر زدی لینک شدی

سمیر یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:34 ب.ظ

.::نامه::.

قلم را روی کاغذ می گذارم...........برایت چند خطی می نگارم

به نام خالق وصل و جدایی...........به نام نامی پروردگــــــــارم

سلام ای نازنین بی وفایم...........سلامت هستی ای زیبا نگارم

اگر چه بینهایت دوری ازمن......!!!
...........................................................
یا حق

هلیاسادات پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:31 ب.ظ

خییییییییییییییلیییییییییییییییییی عالیه روز به روز قشنگتر می شه

ذهن پوچ پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:20 ب.ظ http://sange-sabur.blogsky.com

پر پروازم اگر پیله ی جان خواهد بست
پیله بشکافم و پرواز دگر باره کنم. . .
ذهن پوچ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد